Podsumowanie akcji-konkursu WYPIEKI BEZ MĄKI w kategorii WYPIEKI NIEDIETETYCZNE



Wszystkim serdecznie dziękuję za udział w mojej 
pierwszej akcji-konkursie,
 który miałam przyjemność organizować z
autorkami bloga Dietetycznie Siostro!


 Jak się okazało akcja-konkurs 
WYPIEKI BEZ MĄKI 
nie był łatwy.
Mimo trudności tematu do  kategorii 
WYPIEKI NIEDIETETYCZNE
 dodano 19 pysznie wyglądających przepisów. 
W tym 3 z nich miałam przyjemność zaakceptować na Mikserze, pozostałą 16 na Durszlaku.
Mam nadzieję że będą one inspiracją nie tylko dla mnie!


A oto lista blogów które podjęły wyzwanie i ich wspaniale wyglądające przepisy.


Na

Mikserze


  



 oraz



Durszlaku



 















Każda propozycja wygląda bardzo zachęcająco!
I choć wybrałam moim zdanie 3 najciekawsze
 to wybór ich wcale nie był prosty!


UWAGA! UWAGA! UWAGA!
A OTO ZWYCIĘSKIE PRZEPISY !!!
kolejność przypadkowa
''Brownie'' z czekoladą i pomidorkiem


autor przepisu Wiera z bloga Jedz mnie!





 
 autor przepisu Miki mama z bloga Czerwień i błękit





 autor przepisu Aga z bloga Kuchnia z jadalnią





Autorom zwycięskich przepisów
GRATULUJĘ!!!!






Autorów zwycięskich przepisów proszę o kontakt.



5 komentarzy :

  1. Niełatwe zadanie wybrać 3 z 19! Gratuluję zwycięzcom!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pogratulować zwycięzcom, oby tak dalej!

      Usuń
  2. Ale się cieszę! Było mi bardzo miło brać udział w akcji. Przyznaję, że było to wielkie wyzwanie upiec ciasto bez mąki, ale wiem, że jest to możliwe. Dziękuję i pozdrawiam :) Mikimama, autorka bloga Czerwień i błękit
    Mój e-mail: mikimama@gazeta.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojej! Mój przepis! Ale się cieszę:) Dziękuję:) Świetna akcja!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za fajną akcję i gratuluję zwycięzcom.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny! Zachęcam do zostawienia paru słów, każdy komentarz jest dla mnie bardzo ważny!

Akcja: Nie kradnij zdjęć!