moje nominacje do The Versatile Blogger Award




Przez ostatnie dni otrzymuję same wspaniałe wiadomości.
A wśród nich niezwykle miłe, słodkie jak miód
 informacje o nominacji mojego bloga do 


 Moje serdeczne podziękowania 
za to miłe wyróżnienie wysyłam do



Oto zasady zabawy

  • nominować 15 blogów, które twoim zdaniem na to zasługują
  • poinformować o tym fakcie autorów nominowanych blogów
  • ujawnić 7 faktów dotyczących samego siebie
  • podziękować nominującemu blogerowi u niego na blogu
  • pokazać nagrodę The Versatile Blogger Award u siebie na blogu


 Lista blogów, które nominuję (kolejność przypadkowa)
  1. Bake & Taste
  2. Kaczodajnia
  3. Śladami Słodkiej Babeczki
  4. Deserek TV
  5. Facet Na Talerzu
  6. Proste Przepisy Kulinarne
  7. Łasuch w kuchni
  8. Mój Ogródek
  9. Z zapachem wanilii we włosach
  10. Jedz mnie
  11. kocie smaki
  12. W kuchni Karmel-itki
  13. Kuchenny bajzel
  14. Tasty Blog
  15. na gazie
Z miłą chęcią nominowałabym  dużo, dużo więcej blogów, jest ich tak wiele do których zaglądam i podziwiam. Na dłuższej liście na pewno znalazłyby się blogi, które nominowały Fun & Taste. Co prawda zasady tego nie zakazują, domyślam się jednak, że nie oto w tej zabawie chodzi :)

Cosik o mnie:
  1. Najważniejsze na świecie są dla mnie moje dzieci, bycie mamą to wielkie szczęście.
  2. 13 lat temu szaleńczo zakochałam się w Piotrze i tak już zostało. Nie wyobrażam sobie życia bez mojego Piotra, mojego męża.
  3. Uwielbiam jak jest ciepło, gorąco. Jak to się stało, że mieszkam w deszczowej Szkocji, nie wiem ;)
  4. Lubię spocić się na siłowni, przesiadywać w saunie, relaks w jacuzzi oraz pływanie
  5. Zawsze muszę mieć plan, plan, plan i jeszcze raz plan.
  6. Pakuje się na tydzień przed wyjazdem, wiem straszne ale już tak mam 
  7. Kocham tańczyć!

 Pozostało poinformować nominowanych :)

17 komentarzy :

  1. Dziękuję bardzo za wyróżnienie :-D

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze raz dziękuję za nominację :)
    punkt 4 i 5 to tak jak ja :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dziękujemy za wyróżnienie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dziękuję za tak miłe wyróżnienie. Szczerze się nie spodziewałam:) tym bardziej cieszy!:)
    Pozdrawia serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję!!! Jest mi bardzo, bardzo ale to bardzo miło!!! Uściski ;)))

    OdpowiedzUsuń
  6. ojej Dziękuuję bardzo Violuś :) :* strasznie mi miło, że inspiruję :) Ty mnie też, ale to wiesz :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Znam to z tym planowaniem, potrafię być bardziej spontaniczny w kuchni niż w życiu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak ja to dobrze znam :)ale dobrze mi z tym moim planowaniem :)

      Usuń
  8. Anonimowy1:33:00 PM

    hm dlaczego tu nie ma ,ze lubisz pic herbate ze mna i Ola?:) Ewelina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałam w 8 punkcie wpisać ale zasady zabawy nie pozwoliły ;) Ogłaszam wszem wobec, uwielbiam herbaciane spotkania z Eweliną i Olą :D

      Usuń
  9. Jeszcze raz ślicznie dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeszcze raz gratuluję:)
    Oj jak ja Ciebie dobrze rozumiem, plany... lista zadań, plany i lista listy;)

    OdpowiedzUsuń
  11. dziekuje bardzo za nominacje :) to bardzo mile z Twojej strony :)
    mieszkasz w Szkocji - jak milo i niedaleko deszczowej Anglii :D

    pozdrawiam serdecznie i zycze duzo suksecow kulinarnych :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo dziękuję za nominację. Miło dowiedzieć się czegoś nowego o Tobie Violu:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny! Zachęcam do zostawienia paru słów, każdy komentarz jest dla mnie bardzo ważny!

Akcja: Nie kradnij zdjęć!