sałatka która pomoże ci pokochać smak BAKŁAŻANÓW







Sałatka
  • 2 duże bakłażany
  • 75 g łuskanych migdałów
  • 1 mały pęczek natki - listki pokroić na cienkie paseczki
  • oliwa do wysmarowania blachy
  • sól
Dressing
  • 2 łyżki oliwy z oliwek
  • sok z 1 cytryny
  • sól, pieprz 




Dressing
Oliwę i sok z cytryny połączyć, doprawić solą i pieprze i odstawić.

Sałatka
Bakłażany przekroić wzdłuż na pół i po stronie przecięcia posolić. Potem ułożyć na blasze wysmarowanej oliwą, powierzchnią przecięcia do góry. Piec 20 min w 180  (termoobieg 160  ) we wcześniej nagrzanym piekarniku.

 
Migdały przepołowić, zrumienić na suchej patelni, na średniej temp.
Upieczone bakłażany obrać i pokroić w kostkę, wrzucić do miseczki. Dodać natkę i migdały, zalać dressingiem, wymieszać. Chwilę odczekać i zacząć się zajadać.



3 komentarze :

  1. mi absolutnie nie trzeba pomagać, bo już od dawna uwielbiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja do tej pory za nimi nie przepadałam, ale tą sałaką zajadałam się aż mi się uszy trzęsły :)

      Usuń
  2. Mnie tez do baklazanow namawiac nie trzeba.Robie je na rozne sposoby.Grilluje,robie zapiekanki,salatki,faszeruje, wiec twoje danie dla mnie jest idealne.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny! Zachęcam do zostawienia paru słów, każdy komentarz jest dla mnie bardzo ważny!

Akcja: Nie kradnij zdjęć!